štvrtok 19. februára 2015

Élan- Nightwish



Nová pieseň od Nightwish je len malá ochutnávka toho čo sa chystá. Niektorý vravia že to bude platňa desaťročia iný že to bude prepadák.
Osobne sa mi tá pieseň moc páči ale nie je to ten starý Nightwish. Preto vždy keď je diskusia o tejto skupine sa pítam na platňu či speváčku. Nepovažujem Nightwish s roku 2000 za to isté ako teraz. Iná skupina a možno preto dokážem prijať tie zmeny v ich štýle. Ale naspäť s Élanu.
Krásna pieseň a krásny videoclip. Plný pocitov i klasických nástrojov. Už si viem živo predstaviť ako pri tejto piesni čítam nejaké dobre fantasy. Jemné tóny nie sú rušivé a dramatyčnosť prichádza postupne čo je dobré lebo to nepôsobí rušivo. Tento znak si Nightwish zachoval od začiatku. Ale i tak to nie je moc tvrdé. Melodické to áno ale stráca to ten metál nádych čo nightwish vie ale nejako to tu nie je. Tak ći onak názor si každý musí spraviť sám.  

Len na porovnanie sem pridám aj Phantom of the Opera ešte s Tarjiov. Je tam počuť rozdiel a moc. 
 

2 komentáre:

  1. Což o to, písnička je to pěkná a je to milionkrát lepší než ta uječená nádhera ... ale už to prostě nejsou ti staří Nightwish, které jsem tak milovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to iné, ale zas každá speváčka tam doniesla niečo nové. Tarje je škoda, lebo dovtedy nikto nemal podobný štýl, teraz viac menej zapadajú k ostatným (len s menom, ktoré si kedysi vybudovali). Nedá sa povedať, že by som ich zavrhla. Sú to môj Nightwish, kapela môjho dectva, láska, ktorá ma zaviedla k metálu. To nejde zahodiť. :) Nového albumu som sa bála, lebo speváčku poznám zo starej kapely a nikdy som ich nemohla počúvať, takže za mňa klobúk dole- je to poriadna zmena! :D

    OdpovedaťOdstrániť