utorok 10. júna 2014

Tommy Emmanuel- Angelina

Áno, tento článok bude oproti tomu minulému troška menej náročný na rozmýšľanie. Ale i tak sa vás musí opýtať? Vedeli by ste prežiť v na prostom tichu bez hudby taký mesiac? Pre mňa by to bolo mučenie aj týždeň. A áno najradšej mám life hudbu. Koniec-koncov je to môj šálok kávy bez ohľadu na to čo robím.
Ak by som sa mala radiť do nejakého štýlu tak asi metalista. Mám rada tvrdšiu hudbu. Počúvam ju keď idem po ulici alebo čítam niečo troška fantasy naladeného. Takže každý deň  ale i napriek tomu mám radšej akustické verzie i popovejších vecí.  Preto hrám na gitare lebo ma to fascinuje. A práve Tommy Emmanuel je jeden s gitaristov ktorého štýl mi síce nie je až taký blízky ale i napriek tomu ma fascunuje jeho technika. Však môžete povedať sami. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára