utorok 15. júla 2014

Make-up ako štýl ( nie maska)

Na názor na Make-up sú rozdielne názory. Niekto tento druh prezentovania sa miluje iný to berú ako povrchnosť. Pretože v kozmetickom priemysle sa pochybujem ( koniec-koncov to študujem) , tak mám na to troška objektívnejší pohľad. Moje klientky sú jak bohatšie, tak i tie čo nemajú peniaze na rozdávanie.   No všetky chcú vyzerať pekne. Po čase som sa aj ja sama začala maľovať a zistila som že to je spôsob ako sa prezentovať a cítiť dobre.

Ale ako vo všetkom aj tu platí pravidla že všetkého veľa škodí. Namaľovať sa do práce či na posedenie s kamarátmi je fajn ale Make-up na pláži či na chate je troška moc. Tieto produkty tu sú ako oživenie všednej tváre, môže aj podtrhnúť štýl ktorý človek miluje ale neslúži na permanentné nosenie.
http://media.giphy.com/media/8iHtAwglH4vzq/giphy.gif
Aj jemné lnenápadné líčenie je dobrá vec ak to nositeľa bavý.
1.) To ničí pleť, tým pádom skôr starne a vysušuje sa.
2.) Je to neestetické keď sa človek hanby za svoje ja.  Každá žena má na sebe niečo krásne a niečo čo sa vymyká ideálu. A nie je to práve o tom že vieme žiť aj s tým? Je to určitý druh hrdosti ktorý roby ženu krásnou.
Ak máte radi maľovanie tak ako ja tak je dôležité vedieť že make-up nie je maska ale štýl a zábava v jednom. Make-up nie je na fakeovanie opálenia či na stres. Ak máte bledšiu pleť tak si kúpte bledší make-up a ak Vás to nebaví tak sa nemaľujte. 

Chcem sa maľovať ale nie som ochotná za to utrácať.
Žiaden problém. Však kto vás núti mať kolekciu ad jednej značky alebo mať zásobu líčidiel? Mne bohato stačia dva make-upi ( Tmavší a bledší), jedna paletka s tieňmi, púder, linka a špirála. Všetky tieto produkty mi vydržia rok.  S tým že cez leto sa moc nemapujem ( len do práce) a cez normálni rok v nedeľu po make-upe nesiahnem. Ináč ma to tak baví že sa líčim každé ráno.  Treba sa len dívať na gramáž pri kúpe. Niekedy aj drahší produkt je lacnejší lebo ma viac ml alebo g. A samozrejme skladovaním sa výdrž predlžuje.

Prezentácia je doplnok.
Či už nosíte alebo nenosíte líčidlá tak nič na tom nemení fakt že keď otvorte zobák tak ako Vám narástol to ako vyzeráte sa stane menej dôležite. Inteligentná baba s červenými perami či bez nich je príťažlivejšia a zaujímavejšia pre okolie ako to isté dievča ktorej slovník je inšpirovaný Rytmusom.   
V konečnom výsledku naša úprava je len o tom čo sa nám páči. A preto nezabúdajte na to že ako ostatné veci aj toto je iba hobby. Dá sa rozvíjať, pomáha rozvíjať motoriku a fantáziu.  Nie je na tom nič zlé pokým ich nositeľ je normálny človek čo nerobí tomuto remeslu hanbu.  A ak Vás to nebavý tak nikto nikoho nenúti sa maľovať. Je to na každom človeku ako sa upravuje.

Aký máte na Make up názor? Ste za alebo proti? A ak nosíte make-up tak je to zo zvyku alebo rutina? Svoje názory mi píšte do komentárov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára